UV klær og solbeskyttelse til barn og baby

Kundeservice / kjøpsbetingelser

Kundeservice

Våre priser

Alle priser er inklusive merverdiavgift (moms), og det vil aldri tilkomme beløp utover det som tydelig fremgår på nettsiden.

Fraktkostnad

Vi tilbyr gratis frakt ved alle bestillinger over kr 300,-. Ved bestillinger under kr 300,- betaler kun kr 39,- i frakt.

Leveringstider

Alle varer sendes samme dag som bestillingen foretas, eller senest påfølgende virkedag. I hovedsak sender vi alle varer som brev for å sikre raskest mulig postgang. I noen tilfeller vil vi også dele opp forsendelsen i to eller flere forsendelser. Dette fordi leveransetiden minimeres og varene havner direkte i din postkasse. Sendinger som er for store for postkassen sendes til ditt lokale Posten utleveringssted. Du vil da få en melding fra Posten når varene har ankommet. Transporttiden (fra vi sender varene til de ankommer hos deg) vil variere etter hvor i landet du bor, men beregnes til 1-5 dager. Vi leverer ikke til Svalbard og Jan Mayen. Vi sender varer både fra lager i Norge og lager i Sverige, alt etter hva som er mest hensiktsmessig i forhold til din bestilling. Du vil uansett aldri risikere å måtte betale toll eller ektra merverdiavgift (moms) på det du kjøper, selv om varene i noen tilfeller sendes fra vårt lager i Sverige.

Åpent kjøp (Angrefrist)

Lov om angrefrist gir deg rett til å returnere varen innen 14 dager etter at du har mottatt den. Det vil si at du innen 14 dager etter mottatt vare fritt kan returnere den til oss. For at angreretten skal kunne benyttes må varen(e) være i ny stand. Alle merkelapper må fortsatt være festet på varen(e) som i original stand. Varen(e) skal pakkes på en forsvarlig måte, slik at skader ikke oppstår under frakt fra deg til oss. Bruk gjerne originalemballasjen. Legg ved kvittering og en melding om at du ønsker å benytte deg av åpent kjøp (angrefrist). Vi betaler tilbake penger på din konto straks vi har mottat og kontrollert varene.  

Reklamasjon

Alle varer som sendes fra oss er garantert nye og feilfrie. Skulle det derimot oppstå en situasjon hvor en vare har en feil eller skade, kontakt oss på e-post, og vi vil informere om videre prosess. Ved reklamasjon betaler vi returfrakten. Ved en eventuell tvist mellom kunde og Barn i Solen, forholder vi oss til Kjøpsloven og Forbrukerombudet.

Uavhentede varer

Varer som sendes til utleveringssted blir returnert til oss dersom de ikke blir avhentet innen de oppsatte frister hos Posten (normalt 14 dager). I slike tilfeller vil vi avkreve en avgift på kr 100,- for å dekke inn de merkostnader vi har ved at pakken returneres til oss, kontrolleres og tilbakeføres på lager. Avgiften vil trekkes fra på beløpet som refunderes.

Returadresse

Ved åpent kjøp (angrefrist) og reklamasjoner benyttes følgende postadresse:
Barn i Solen
Rysvea 60
2322 Ridabu
Ønsker du å komme i kontakt med oss, send en mail til kundeservice@barnisolen.no eller bruk skjemaet på denne siden.

Betalingsmåter

Vi tilbyr betaling gjennom Klarna, som er en av Nordens største betalingsformidlere. Du kan betale med kort, faktura og avbetaling.
Velger du å betale via faktura eller avbetaling vil du motta faktura i brev / epost direkte fra Klarna. Faktura har 14 dagers betalingsfrist.
Husk at Barn i Solen av sikkerhetsmessige årsaker ikke har innsikt i de betalingsopplysninger du oppgir når du bestiller. All betalingsinformasjon går via krypterte linjer og gjøres på sikre servere hos Klarna.

Personvern & Sikkerhet

Barn i Solen vil aldri utlevere dine opplysninger videre til tredjepart. Dersom du ønsker tilgang på dine lagrede opplysninger hos oss, har du krav på å få utevert dette. Betalingsopplysninger vil aldri bli lagret hos oss.